[HWnews] 8051 serial v C

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Duben 2 05:23:56 CEST 2004

Zdravi vsechny a prosim o nasmerovani.

potrebuji v cecku osetrit seriovou komunikaci -
mcu by mel prijmout string zakonceny "enterem"
nasledne (dle obsahu) odpovedet.
Zatim to mam takto:
void seriak (void)  {
code char a[]="Firmware1.00";
data char buf [10];
gets (buf, sizeof (buf));
  if (!strcmp(buf,"MT")) puts (a);
  }
v hlavni smycce:
if (RI) seriak();

Vse funguje jakztakz, ale za predpokladu, ze komunikace z PC
do MCU probehne OK. Jsem si vedom, ze to tak nemusi byt
vzdy :) a rad bych se na to pripravil.
Navic nastava problem, ze pri pripojenem zarizeni pri
zapnuti ci vypnuti compu pravdepodobne vygeneruje(???) flag Ri a
skoci to do podprogramu, kde ceka na znak konce radku.
Nemam k dispozici zadne ladici hw nastroje pouze soft. simulator -
(Tam se vse chova OK)
na lcd mi bezi hodiny, ktere pak jiz nejdou, takze se spis domnivam,
ze to tak nejak bude.

Muzete mi, prosim poradit, kde delam chybu, ci co udelat jinak.

Tisicere diky.

Přichy
http://prichy.wz.cz