[HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce

Radim 2 radim2@infos.cz
Čtvrtek Duben 1 22:31:55 CEST 2004


Nema to nahodou zvysenou spotrebu oleje ???
Pokud ano tak nereste zapalovani..
Zmerte tlaky ve valcich, shodte
hlavu vymente gufera ventilu,prestruzte sedla,
vymente vsechny pistni krouzky - hlavne stiraci.
Zkontrolujte opotrebeni salku,zmerte ovalitu kliky,
a ovalitu valcu.
Jak vypadaji svicky ?? Zalivaji se palivem
nebo olejem ? Jak vypada koncovka vyfuku
po delsi jizde. ( cerna nebo seda)
Radim
----- Original Message ----- 
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Thursday, April 01, 2004 10:15 PM
Subject: RE: [HWnews] Amatersky snimac na kabel k zapalovaci svicce


> On Thu, 1 Apr 2004, Pavel wrote:
>
> > Jinak jednodussi metoda jak odhalit nepalici valec je pro motory bez
> > katalyzatoru odpojovani jednotlivych kabelu (bacha ze po odpojeni zacne
> > kabel "kopat"), ten valec u ktereho se odpojeni na chodu temer neprojevi
>
> Vyzkousel jsem tuhle metodu, bohuzel pri odpojeni se projevuje se vsech
> 6valcu, takze mereni osciloskopem asi provadet nebudu.
>
> > pali blbe. U vicebodoveho vstrikovani je lepe odpojovat vstrikovaci
ventily,
> > nikdy (vyjma poruchy ale i to by melo byt maximalne osetreno) nesmi
dojit k
> > situaci kdy je do valce dodavano palivo ale neni spalovano. Pokud je
> > rozdelovac, kabel i svicka v poradku je problem nekde jinde - u
karburatoru
> > nebo jednobodu to bude neco mechanickeho a u vicebodoveho vstrikovani to
> > muze byt i vstrikovanim pro jeden valec, dost velky bordel dokaze udelat
jen
> > blby kontakt na ventilu...
> >
> > Mozna kdyz napisete jak a u ceho se zavada projevuje, pomuzeme Vam s
> > diagnostikou.
>
> Diky za rady, zapalovani zda se zapaluje. Jedna se o 6ti valec Ford
> Scorpio a na mereni emisi neprosel pro nekolika nasobne prekroceni
> uhlovodiku. Pri chodu naprazdno ma dost neklidny chod, otacky drzi,
> najednou poklesnou, pak to automat 'dozene' takze malinkko vyleti a pak
> zase chvili drzi a tohle se opakuje v intervalu 5-15 vterin. Po odpojeni
> zapalovani kazdeho valce je znat lehky pokles otacek ktery automat po 1-2
> vterine vykompenzuje. Pri pridani plynu dojde na 1-2 vteriny k poklesu
> otacek a po te teprva vylitne do otacek. Napada Vas neco ? Od motoru
> vede X snimacu a dratu ktery ani nevim k cemu jsou. Co jsem nasel a poznal
> jsou svicky a vtrikovaci ventily.
>
> > Pavel
>
> S pozdravem
>
> *------------------------------------------------------------------------*
> |                          Petr Simek   APS JU                           |
> |                             psimek@jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>
>


----------------------------------------------------------------------------
----


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
HW-list@mailman.nethouse.cz
http://nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list



---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.647 / Virová báze: 414 - datum vydání: 29.3.2004




Další informace o konferenci Hw-list