RE: [HWnews] Dekodér barevného kódu rezistorů ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Duben 1 18:54:56 CEST 2004

Ale jo, to že autor neumí mikrochipy mně taky napadlo.
Jenže než by člověk ubastlil ten dekodér, tak by se stihl naučit celou
problematiku těch jednočipů.
No, možná by se jí naučil dřív, než by vyvrtal ty desky :-)

Zdraví PavelK