[HWnews] DSP + CF

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Duben 1 17:04:52 CEST 2004

> Zdravíčko, narazil jsm na ADSP 2191M, což je DSP co má integrovaný CF
> interface. Jako stvořené na přehrávač...

No vida, ADSP2191 mi uz asi mesic lezi na stole a tak si dovolim
otravovat se zacatecnickymi dotazy, kdyz vidim spriznene duse se
zajmem o tohohle brouka.

Pochopil jsem, ze brouk by mel umet nabootovat program mj. i ze
synchronniho ci asynchronniho seriaku do vnitrni RAM programu a pak
jej spustit. To se mi, cloveku bez kitu a bez penez, jevi jako
sympaticke. Lec zajimalo by me:

- kolik dalsich soucastek musi kolem nej okludovat, aby byl schopen
zakladni fce? Uvazuju spravne, ze jenom krystal na hodinky (+ reset,
prevodnik na seriak, naky ty piny pri bootu)?

- kde sezenu nakej prekladac (nejlip pod linux)?

Dekuju a zdravim, MP