[HWnews] FORD 77007MC

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Duben 1 12:19:43 CEST 2004

At 11:54 1.4.2004 +0200, =?iso-8859-2?Q?Ivan_Koz=E1k?= wrote:
>Preji krasny den,
>prosim o radu ci pomoc. Dostala se mi do ruky EEPROM z autoradia FORD
>jde o pamet 77007MC.
>Potrebuji nejak zjistit zda chodi a co v ni je nahrano, nebo cim ji
>nahradit.

Nahradit se neda, je to specialni EEPROM, komunikaci podobna Microwire...

>Vim , ze ji zvladne SEEPROG, ale ten nemam a vzhledem k tomu ze s EEPROMama
>moc nepracuji
>tak ho ani nehodlam kupovat.
>Mam udelany adapter na PonyProg, ale ten tyto pameti nezna - pokud neni
>stejna s 93x6.

Ne, neni a nedelej s ni pokusy, znicis ji, nahradu nesezenes a radio vyhodis.

>Poradte mi jak co nejednoduseji pomoci PC zjistit zda je OK a precist ji.

Jestli ti jde o to odkodovat radio, taxe vykasli na cteni pameti, posli mi
seriove cislo radia a ja ti poslu kod. I kdyby jsi ji precetl, tak kod je
tam zacryptovanej a je ulozenej v druhe pulce pameti, ktera je write-only,
takze to nejde ani prekopirovat z jineho radia...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/lkavan