[HWnews] program pro PIC

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 1 11:30:13 CEST 2004

Jak uz psal Danhard tak ta moje inicializace je z hlediska programu zbytecna
(nastavuji veci co jiz defaultne jsou po resetu), ale pro mne tahle uvodni
sekvence je dulezita z hlediska toho, ze to mam komplet pohromade a na nic
aspon nezapomenu. Proste pro kazdy PIC co pouzivam ma neco podobneho a
jelikoz s nimy nedelam kazdy den a zapominam co kde u ktereho povypinat.
Nikdy nemam tak naslapanou prog.pamet aby se to tam neveslo a pokud by o to
slo tak se to da vzdycky z optimalizovat dodatecne.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.