[HWnews] Sumova automatika

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Duben 1 10:36:21 CEST 2004

Ing. Zbyněk HEJDA wrote:
> Resim problem sumove automatiky pomoci digitálního potenciometru,

tim myslite sumovou branu, ktery funguje jako expamder dynamiky rizeny
tim co vyhodnoti ten MCU?

Nechcete to radeji udelat jako vicepasmove reseni, osvedcilo se mi
(kupodivu) stejne spektralni rozlozeni kanalu jako ma Dolby A - a staci
taky 4. Ikdyz, cim vic, tim lip samozrejme. Vyhodnocovani pomoci MCU a
hradloveho pole - nechcete na to radeji dat DSP?

> mikroprocesoru PIC16F873 a hradloveho pole. Hledam nekoho kdo ma stimto

To muze byt problem, jelikoz digitalni potenciometry vam vnasi tzv.
"Zipper noise", coz zpusobuje dalsi sumove projevy. Ty, ktere se
holedbaji tim ze ho nemaji, tak ho maji taky, ale ty spinace se
oteviraji/zaviraji pomaleji coz jej sice mirne potlacuje, ale muze byt
na zavadu co se tyce presnosti.

> problemem nejake zkusenosti a mohl by mi poradit.

Muzeme cely tento problem prosim resit v konferenci?

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!