[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 1 09:41:49 CEST 2004

Keramika samotna moze byt jemne radioaktivna - vypliva to zo sposobu jej
vyroby. Pokial je aktivna hlina z ktorej ju pecu. Druhy problem s
keramikou je ze sa v radioaktivnom prostredi sama aktivuje. Ma ale
pomerne kratky polcas rozpadu, takze to nieje velmi kriticke. Vacsi
problem su medenne privody. Pod vplyvom radiacie sa stabilna med
rozpadava na nestabilny tusim kobalt, alebo stroncium (uz si nepamatam)
a to potom svieti. Elektronky, ktore boli v ringu museli niekolko rokov
v skrini chladnut, kym sa mohli vyhodit :-)
balu