[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Duben 1 09:35:23 CEST 2004

prelet neutrina??? Neutrina neinteraguju takmer s nicim, cez meter
stvorcovy zemskeho povrchu ich kazdu sekundu preleti asi 10^9. Vedci sa
znazia ich detekovat v obrovskych podzemnych alebo podmorskych
detektoroch a nedari sa im. Maju spolu tak do 10 eventov za rok :-) aka
bola znacka tych pamati? Ze by som doporucil :-)))
balu