[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 1 00:31:43 CEST 2004

Nam tvrdili dodavatele ruskych dynamickych pameti, ekvivalent 4116, ze to
dela prulet neutrina (je to pred 25 lety), jen nam dedovedli vysvetlit, proc
to nedelaji ty americke :o)))

Je fakt, ze v tomhle prostredi bude fungovat asi nejlip pevna logika, a rekl
bych, ze bipolarni na tom bude lip.

Danhard